Friday, November 26, 2010

s/by 24jam....

27/nov/2010@9.55...lokasi kediaman teratak@berek merehat tubuh badan serta minda bagi menjauhi daripada kesibukan kota raya dipenuhi kelapa sawit kiri dan kanan....
Kemas rumah atau cuci2 semelaysia...aku tengok kereta dah lame  tak dicuci...ermm ...dah macam kereta lembu aku tengok.....
Tiap bulan ada masalah menimpa tentang kereta ni...takpe releks sudah....nampak gaya kalut yang hakikat secebis yang tiada apa-apa berlaku...adat dunia katakan....kadangkala hidup perlu ada stress baru lengkap...
                                     

                                  

Rumah ku,syurga KU.......tenang bila aku tengOk susunan tidak diganjak...
balik keje pun seronok nk lepak....pas tu hilang leeeeeee........................
       




myVI,AD free resort,wira GSR,viVA,Honda feriO,Nissan B13,Toyota SEG??????



Antara salah 1 kereta perlu aku beli...bagi mengantikan kereta kegunaan seharian.....
pendapat korang mana yang terBAIK.....Kalau pendapat aku....nak freeee laaaa...ahaks!!!!!

3 comments:

  1. bab keta tu, z mmg no komen sbb x brape tau ttg keta,okeh..tapi kalo bab umah tu mmg SUPERB!
    dh mcm deko bersame eric,okeh! ah x kire...esok2 adrul la yg kena bagi idea camne nk deko umah.. =)

    ReplyDelete
  2. deko???umh spe????ooooooooooooooooooooooooo
    phm2...

    ReplyDelete
  3. ape phm2?? mule la tu nak salah pham..he3.. z x abeh ckp lagik..mksud z, deko teratak usang z kt kg tu ha..bleh x?? ngee~~ =)

    ReplyDelete