Friday, November 26, 2010

erti sebuah gambar

majlis perpisahan pergawai dan anggota tempat aku....nak berkumpul macam ni memang susah,sebab sibuk dengan kerja masing-masing...yang aku paling tertarik dengan gambar ni ,sebab snap tak menjadi sory yeee.....
diaowg semua ni lah yang banyak memberi tunjuk ajar serta nasihat dalam menjalankan sesuatu tugas.Kata dilontarkan diotak aku(berfikir sebelum betindak)(jaga kerja)(cekap dalam melakukan tugas dengan teperinci)(berpaut biar satu)...baik seadanya....erti kata  berkerjasama dengan mereka sungguh bernilai sekaliiii..


Bertempat di Anak bukit,Alor Setar tahun lepas....ni geng 1kepala masa kursus fotofit...
sekarang semua beralih ke cawangan lain kecuali aku...yang tidak dapat aku lupa tentang mereka ni.. ialah nilai sikap persahabatan yang ditunjukkan...harmoni betul kursus masa tu...kecoh gilerrrrrr



No comments:

Post a Comment